Thursday, January 20, 2011

MALUNYA PADAMU NABI

kerap kali hati mengeluh tika lemah membuat kebaikkan..lemahnya imanku ini..terngiang suara ustaz yg bertanya MENGAPA KITA BERKIRA DENGAN ALLAH DALAM MELAKUKAN KEBAIKKAN??astaghfirullah ana berkira dengan tuan pencipta diriku..sedangkan aku mulia kerana aku islam..aku dapat nikmat islam n iman ini kerana hasil titik peluh nabi..YA ALLAH AMPUNKAN AKU...sedangkan islam xperlukan aku pun,tapi aku yg perlukan islam..bisik hati kecil ini..ALLAH xperlukan aku pun nak teruskan perjuangan nabi tapi aku yang perlukan ALLAH..ana mengajak diri ana n juga shbt2 supaya memohon keampunan terhadap ALLAH ats setiap rasa yang menyangka buruk perbuatan ALLAH..moga kita semua bertemu di syurga...buat shbt2 yang selalu menanti post terbaru,,ana yang faqir ini memohon maaf kerna atas kesibukan n kelemahan diri xsempat nak update..ana yg xpandai guna masa ALLAH bagi..doakan ALLAH ampunkan dosa ana..TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN N KASIH SYG SHBT2,..INGAT KITA BERTEMU KERANA CINTANYA..=)

No comments:

Post a Comment